loading...

sepantaseo

sepantaseo

بازدید : 87
يکشنبه 9 مرداد 1401 زمان : 22:47

كابين آسانسور در 5 نوع مختلف طراحي مي‌شود.

عوامل موثر بر طراحي كابين آسانسور شامل نوع كاربرد، اندازه‌هاي آسانسور، سليقه و خواسته كاربر، ساختمان مورد نظر و ساير عوامل مي‌شود.

در صورتي كه شما كابيني مناسب براي آسانسور خود انتخاب نماييد ايمني و زيبايي آسانسور شما تضمين شده است.

5 نوع مختلف كابين آسانسور عبارتنداز: تمام استيل، نيمه استيل، ام دي اف، فرميكا، پاناروما در ادامه محدوده قيمت كابين آسانسور همراه با ظرفيت‌هاي متفاوت را بيان مي‌كنيم.

قيمت انواع كابين آسانسور

نكته بسيار مهم درباره قيمت كابين آسانسور اين است كه نمي‌توان قيمت واحدي براي آن در نظر گرفت. زيرا قيمت نهايي كابين را موارد مختلفي تعيين مي‌كند. در ادامه شما را با مهم‌ترين فاكتور‌هاي موثر بر قيمت انواع كابين آسانسور آشنا مي‌كنيم.

جنس كابين: از نظر جنس كابين، كابين‌هاي داراي جنس استيل قيمت بسيار بيشتري نسبت به كابين‌هاي ام دي اف و فرميكا دارند. زيرا اين نوع كابين نسبت به دو نوع ديگر زيبا‌تر و البته پركاربرد‌تر هستند

نوع كابين

اندازه و ابعاد: قيمت كابين آسانسور با ابعاد و اندازه بزرگ‌تر بسيار بيشتر است

ارتفاع كابين آسانسور

ظاهر و تزئينات كابين آسانسور

شما مي‌توانيد با انجام برخي از كار‌ها به تزئين آسانسور ساختمان خود بپردازيد. اين كار‌ها فقط براي زيبايي كابين نيستند و جنبه تعمير و نوسازي نيز دارند. تعويض صفحه كليد طبقات از جمله شاسي احضار آسانسور، تغيير جنس كابين آسانسور به جنس استيل نوسازي كابين آسانسور نصب روكش‌هاي مختلف در كابين آسانسور نصب پنل‌هاي استيل در آسانسور تغيير جنس كابين آسانسور به ام دي اف و فرميكا: برخي از افراد جنس كابين آسانسور را به اين دو مورد تغيير مي‌دهند. اين دو جنس قيمت بسيار كمتري نسبت به جنس استيل دارند.

نكات مهم در ساخت كابين

  • ضخامت ديواره كابين حداقل بايد ۱/۵ ميلي متر باشد.
  • ضخامت سقف و كف كابين حداقل بايد ۲ ميلي متر باشد.
  • كف كابين بايد غير آتشزا بوده و سختي كافي در برابر فشار وارده توسط مسافر و بار را داشته باشد.
  • داخل كابين بايد در حالت ايستاده بطور دائم روشن باشد و در حالت استندباي هم با نور كم روشن باشد.
  • دكمه هاي زنگ هشدار يا توقف اضطراري بايد در محل پايين ترين دكمه در كابين باشد. (در ارتفاعي برابر ۸۹ سانتيمتر نصب شود)
  • بالاترين دكمه در كابين نبايد ارتفاعي بيشتر از ۱۳۷ سانتيمتر از كف كابين داشته باشد.
  • با توجه به استاندارد EN-81 اروپا بطور متوسط سطح لازم براي ايستادن يك نفر مسافر در داخل كابين ۰/۲۸ متر مربع مي باشد.
  • جز درب ورودي كابين، دريچه اضطراري و محل تهويه هوا، باقي بايد كاملا پوشيده باشد.
  • كابين بايد در تراز هر طبقه متوقف شود و در زمان ورود و خروج مسافر و بار در تراز كف طبقه باقي بماند.
  • بايد وزن كلي كابين كه از موارد مهم تلقي مي شود را با توجه به قدرت موتور آسانسور تعيين نمود.

بازدید : 86
يکشنبه 9 مرداد 1401 زمان : 15:19

شرکت بهمن موتور از شرکت های مطرح خودرو سازی داخلی و ایرانی است که اتومبیل های خود را از طریق ثبت نام اینترنتی به فروش می رساند. در حال حاضر پر فروش ترین اتومبیل این شرکت خودرو فیدلیتی است که در حال حاضر فیدلیتی تنها به صورت ۵ نفره عرضه می شود و قیمت آن از سوی بهمن موتور ۷۳۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین فروش به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه انجام می شود.

با خرید سرور ثبت نام خودرو فیدلیتی بهمن موتور شما می توانید به سادگی با اینترنت پر سرعت و بدون بروز قطعی ثبت نام خود را در سایت این شرکت انجام دهید و ثبت سفارش کنید. این سرور ها برای ثبت نام خودرو دیگنیتی بهمن موتور هم کاربرد دارند و قابل استفاده هستند.

آموزش ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی با سرور مجازی

در حال حاضر دو خودرو فیدلیتی و دیگنیتی بیشترین میزان درخواست و فروش را از سری محصولات گروه بهمن موتور دارند و در هر بار ثبت نام چندین برابر ظرفیت ثبت نام برای این خودرو های خوش ساخت و با کیفیت انجام می شود. برای اینکه با موفقیت بتوانید ثبت نام این دو خودرو را انجام دهید لازم است از نفرات نخستی باشید که فرم پیش خرید و سفارش را در سایت این شرکت پر و ارسال می کنند. لذا صرفا با داشتن دسترسی به پر سرعت ترین اینترنت ایران هم به تنهایی شانس رقابت با حرفه ای های ثبت نام خودرو را نخواهید داشت مگر اینکه آموزش های مورد نیاز جهت پر کردن فرم ثبت نام و درخواست خرید خودرو را دیده باشید و چندین بار این عملیات را قبل از زمان ثبت نام واقعی تکرار کرده باشید.

آموزش ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی با سرور مجازی

معمولا سایت بهمن خودرو اطلاع رسانی پیش فروش خود را یک بار در ماه در سایت خود به آدرس bahman.ir منتشر می کند که البته در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری نیز این موارد منعکس می شود. ثبت نام در روز اعلام شده و حدود ساعت ۱۰ صبح انجام می شود و طی همان چند ثانیه اول با توجه به تعداد زیاد متقضایان صف خرید تکمیل شده و تعداد زیادی از درخواست های خرید بعد از این ثانیه های طلایی دریافت می شوند که عملا امکان شرکت در ثبت نام را نخواهند داشت. با آموزش هایی که در این بخش قرار می گیرد شما می توانید ظرف یک ثانیه اطلاعات فرم را تکیل و با استفاده سرور ثبت نام خودرو توشن ارسال نمایید. سرعت عمل حرف اول و آخر در موفقیت و یا عدم موفقیت شما در خرید خودرو های فیدلیتی و دیگنیتی خواهد زد. سرعت عمل در تکمیل سریع فرم ثبت نام و آگاهی از ترفندها و نکات طلایی در نحوه ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی در سایت بهمن موتور از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین آشنایی با خطا های احتمالی مختلفی که ممکن است به دلایل نامشخص در زمان ثبت نام دریافت کنید و روش رفع خطاهای سایت که به علت حجم بالای ترافیک پیش می آیند از عوامل افزایش درصد موفقیت در خرید خودرو خواهد بود. در ثبت نام آنلاین خودرو همیشه افرادی موفق به ثبت نام موفق خودرو می شوند که سریع تر از سایر کاربران مراحل ثبت نام را طی کرده و وارد درگاه پرداخت بانکی شوند.

در محیط سرور خرید خودرو ما مواردی را به شما آموزش می دهیم که بتوانید بار ها انجام مراحل را قبل از روز ثبت نام خودرو تمرین کنید و کاملا آماده و مسلح در زمان ثبت نام اصلی بتوانید از اولین نفراتی باشید که درخواست های خود را ثبت می کنند. این آموزش ها که با قیمت های میلیونی در سایت های مختلف به فروش می رسند به صورت کاملا رایگان برای کاربران سرور خرید خودرو توشن ارائه می شوند و با صرف چند دقیقه زمان و تمرین می توانید در انجام آن ها با مهارت شوید.

چرا آموزش ثبت نام بهمن موتور با اهمیت است؟

همان طور که می دانید شرکت های مختلف خود رو سازی نظیر سایپا، ایران خودرو و … در حال حاضر ثبت نام اینترنتی برای پیش فروش خودرو های خود را دارند ولی موردی که وجود دارد این است که در کنار شرایط سختی که برای متقاضیان در این تولید کننده ها وجود داردریال ثبت نام به صورت قرعه کشی صورت می پذیرد و ممکن است بعد از بارها ثبت نام نیز موفق به خرید خودرو نشوید، در گروه بهمن موتور سفارش گیری بر اساس اولویت افرادی که سری عتر ثبت نام را انجام دهند انجام می شود و این مورد شانس شما را برای موفقیت در خرید خودرو با اینترنت پر سرعت سرور مجازی خرید خودرو تا حد زیادی افزایش می دهد.

مورد دیگری که افراد زیادی را مشتاق به ثبت نام خودرو های فیدلیتی و دیگنیتی کرده است این است که با توجه به اختلاف قیمت بسیار زیاد خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی در بازار و سایت بهمن موتور ( برای مثال: قیمت فیدلیتی برای ثبت نام: حدود ۷۳۰ میلیون تومان – قیمت فیدلیتی در بازار آزاد: بیشتر از ۱ میلیارد تومان ) است که البته دلالان زیادی را نیز وارد این بازار کرده است. شرکت توشن جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان واقعی شرایط و آموزش هایی را آماده سازی کرده است تا کاربران عادی نیز بتوانند امکان خرید و تجربه این خودرو های را داشته باشند و بتوانند بدون واسطه و بدون پرداخت هزینه های ۵۰ میلیونی با دلالان و واسط های خرید مستقیما به خرید این خودرو بپردازند. همانطور که گفته شد لازم است آموزش های لازم را در کنار تهیه سرور مناسب مشاهده نمایید تا شانس خود را در خرید موفق افزایش دهید.

چگونه فرم ثبت نام بهمن خودرو را سریع (در یک ثانیه) پر کنم؟

اگر قبلا در سایت بهمن موتور به نشانی www.bahman.ir و ثبت نام های قبلی آن شرکت کرده باشید حتما متوجه شده اید که فرمی که برای ثبت نام و پیش خرید خودرو در این سایت وجود دارد هر دفعه باید به صورت کامل پر شود که این امر بسیار زمان گیر بوده و در صورتی که هر بار بخواهید این فرم ها را دستی پر کنید باعث می شود در صف خرید عقب بیافتید. حتی اگر تمامی اطلاعات را در یک فایل ورلد ذخیره کرده باشید و به جای تایپ آن ها را کپی / پیست کنید باز هم با توجه به افرادی که سریعتر از شما فرم را تکمیل می کنند عقب خواهید افتاد و مخصوصا در خودرو فیدیلیتی که تعداد درخواست زیادی دارد به احتمال زیاد خرید ناموفقی خواهید داشت. در آموزش ثبت نام بهمن موتور ترفند و آموزشی را به شما یاد می دهیم که به صورت خودکار کلیه اطلاعات مورد نیاز را در کمتر از یک ثانیه وارد کنید و به مرحله پرداخت بروید.

تمرین تکمیل فرم ثبت نام در زمان بسته بودن سایت بهمن

شرکت توشن برای فراهم سازی امکان تمرین بیشتر کاربران و افزایش تسلط و سرعت عمل آن ها در زمان ثبت نام اصلی، فرم شبیه سازی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که مشابه فرم ثبت نام سایت اصلی بوده و در فیلم آموزشی می تواند نحوه وارد کردن سریع اطلاعات را مشاهده و تمرین کنید.

ترفند نمایش سریع تر خودرو از حالت معمول در سایت

معمولا سایت های ثبت نام خودرو نظیر بهمن موتور، لیست خودرو های موجود برای ثبت نام را با دقایقی تاخیر نمایش می دهند که با ترفندی که در این بخش آموزش خواهیم داد شما می توانید سریعتر لیست خودرو ها را مشاهده و در نهایت جلوتر از بقیه به صفحه ثبت نام وارد شوید. در این آموزش روشی به شما آموزش داده می شود که در سریع ترین زمان ممکن بتوانید خودروهای قابل ثبت نام را مشاهده و انتخاب نمایید.

چگونه در مرحله آخر با پیغام تکمیل ظرفیت باز هم سفارش بگذاریم؟

ممکن است تمامی مراحل ثبت نام را انجام دهید و بعد از انتخاب درگاه و کلیک بر روی دکمه خرید به هر دلیلی خطایی دریافت کنید و موفق به پرداخت نشوید. در این موارد در صورتی که صفحه را رفرش کنید معمولا پیغام تکمیل ظرفیت نمایش داده می شود و اکثر کاربران از ادامه ثبت نام دلسرد می شوند. در این بخش ترفندی را به شما آموزش خواهیم داد تا شما بتوانید حتی در این مرحله هم ثبت نام موفقی داشته باشید.

چگونه در مرحله آخر با پیغام تکمیل ظرفیت باز هم سفارش بگذاریم؟

ممکن است تمامی مراحل ثبت نام را انجام دهید و بعد از انتخاب درگاه و کلیک بر روی دکمه خرید به هر دلیلی خطایی دریافت کنید و موفق به پرداخت نشوید. در این موارد در صورتی که صفحه را رفرش کنید معمولا پیغام تکمیل ظرفیت نمایش داده می شود و اکثر کاربران از ادامه ثبت نام دلسرد می شوند. در این بخش ترفندی را به شما آموزش خواهیم داد تا شما بتوانید حتی در این مرحله هم ثبت نام موفقی داشته باشید.

بازدید : 859
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آيا مي دانيد قيمت يوبوت به چه عواملي بستگي دارد؟ يوبوت مي تواند نقش بسيار موثري در ساخت و ساز و همچنين ساخت سقف هاي بتني داشته باشد. استفاده از يوبوت به كاهش مصرف بتن و در نتيجه كاهش هزينه ها ختم مي شود.

در مطالب قبلي شما را با نحوه نصب و اجراي يوبوت آشنا كرديم. در ادامه همراه ما باشيد تا اطلاعات بيشتري در مورد قيمت يوبوت و همچنين برترين كاربرد هاي آن در اختيارتان قرار دهيم.

در اين مقاله قصد داريم تا دليل استفاده از يوبوت را براي شما مشخص كنيم. با ما همراه باشيد.

چرا از يوبوت استفاده مي كنيم؟

يكي از نقاط ضعف استفاده از بتن در ساخت و ساز، وزن بسيار بالاي آن ها مي باشد. كه وزن بالاي بتن سرعت ساخت ساز را پايين مي آورد و همچنين هزينه هاي بالاتري را نسبت به قيمت يوبوت بايد بپردازيد.

با استفاده از يوبوت مي توان Span وسيع تر و همچنين سبك تر را در ساخت سقف داشته باشيد.

از چه موادي در تكنولوژي يوبوت استفاده مي شود؟

سيمان

استيل

آب

قالب هاي پلاستيكي قابل بازيافت( پوسته يوبوت)
مصالح ريز دانه

مصالح اصلي

روند توليد و ساخت يوبوت

قالبندي

آرماتور بندي

قرار دادن پوسته يوبوت

قرار دادن آرماتور هاي سه گوش

بتن ريزي

پر كردن قالب ها

يكي از مهم ترين كاربرد ها و فوايد استفاده از اين نوع سيستم هاي قالب بندي و سقف اين است كه در برابر انتقال صدا به خوبي عايق بندي را انجام مي دهد.

اين نوع سقف ها در مقايسه با سقف هاي بتني بسيار با كيفيت تر عمل مي كنند و مقدار بتن كمتري در آن ها استفاده شده است.

اين نوع سقف ها در برابر انتقال صدا بسيار مقاوم اند.

در ادامه مقالات همراه ما باشيد تا اطلاع بيشتري در مورد انواع يوبوت به دست آوريد.

براي اطلاع دقيق از قيمت يوبوت مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد.

بازدید : 809
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

واشر سيل القايي

از واشر سيل القايي به عنوان درپوشي براي بطري و محفظه هاي مربوطه استفاده مي شود. همانطور كه مي دانيد واشر سيل القايي به عنوان درزگيري براي جلوگيري از انتقال هوا و گاز ها استفاده مي شود. يكي از بهترين انواع اين نوع واشر ها واشر سيل القايي فوم دار است.

انتخاب واشر سيل القايي و درز گير مناسب براي محفظه بسيار مهم است. در اينجا مي خواهيم شما را با مهم ترين انواع واشر سيل القايي آشنا كنيم:

هيچ كدام از اين درزگير ها مانند هم نيستند، عملكرد و همچنين كاربرد متفاوتي دارند. برخي از سوالاتي كه در رابطه با واشر سيل القايي ممكن است از خودتان بپرسيد شامل:

  • آيا من براي محصولاتم به چيزي براي پلمپ كردن آن نياز دارم؟
  • محصول توليدي من مايع است يا جامد و يا پودري؟
  • آيا من به واشر سيل القايي براي درزگيري هوا و يا مايعات نياز دارم؟

براي پاسخ به اين سوالات با ما همراه باشيد تا ابتدا با انواع واشر سيل القايي آشنا شويد تا بتوانيد بعد از آن درزگير مناسبي براي محصولاتتان انتخاب كنيد.

واشر سيل القايي F217 : اين نوع واشر سيل القايي داراي يك لايه فوم فشرده شده در وسط آن است. اين نوع سرپوش و درز گير براي محصولات مدت دار كاربردي است.


واشر سيل القايي PS Liner : يك طرف اين نوع واشر و درزگير چسبناك است و در هنگام پرس واشر سيل القايي به ورودي و دهنه ي محفظه و يا بطري مي چسبد. بعد از 24 ساعت وقتي كه سرپوش برداشته مي شود PS به دهنه محفظه پلمپ خواهد شد.

پس همانطور كه گفتيم يك طرف اين نوع واشر سيل القايي داراي يك لايه چسبناك است و طرف ديگر آن فوم پلي اتيلن است.

اين نوع درزگير براي درپوش محصولاتي مانند خشكبار بسيار مناسب است. در مقالات بعد حتما در مورد انواع ديگر واشر هاي سيل القايي صحبت خواهيم كرد.

برچسب ها واشر سيل القايي ,
بازدید : 1083
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تجهيزات مهد كودكي مخصوصا آنهايي كه در بيرون از ساختمان مهد كودك و در فضاي باز نصب مي شوند به كودكان اين امكان را مي دهند تا در هنگام بازي با تجهيزات مهد كودكي هواي تازه تنفس كنند، دوست پيدا كنند و همچنين ورزش كنند. بنابراين اين نكته براي والدين بسيار مهم است تا مطمعن باشند كه فرزندانشان از تجهيزات مهد كودكي بي كيفيت و نا امن استفاده نمي كنند و خيالشان راحت باشد و آرامش داشته باشند.

سالانه بيش از 200000 كودك به خاطر بازي با تجهيزات مهد كودكي نا امن روانه ي بيمارستان مي شوند. اگر مي خواهيد براي كودكان خود محيطي را فراهم كنيد كه از تجهيزات مهد كودكي استفاده كنند مي توانيد با مطالعه ي برخي مقالات مهم در مورد تجهيزات مهد كودكي از كيفيت و امنيت تجهيزات مهد كودكي اطمينان حاصل كنيد. لازم به ذكر است كه آموزش صحيح به كودكان براي استفاده از تجهيزات مهد كودكي نيز مسئله ي مهمي است. اگر كودكان قوانين بازي با تجهيزات مهد كودكي را ببينند احتمالا كمتر آسيب خواهند ديد.


سطوح تجهيزات مهد كودكي

سطوح تجهيزات مهد كودكي يكي از مهم ترين عواملي است كه در كاهش جراحت ها نقش دارد. و بيشتر جراحت ها زماني براي كودكان رخ مي دهد كه كودك از تجهيزات مهد كودكي بيافتد.

در زير تجهيزات مهد كودكي كه امكان افتادن كودكان وجود دارد بايد محيطي فراهم شود كه بسيار نرم، و بي خطر باشد. براي آشنايي بيشتر با تجهيزات مهد كودكي مقالات قبل را مطالعه كنيد.

بازدید : 994
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بيشتر نوازندگان با حمل ابزار آلات موسيقي خود به كلاس و اجراها كاملاً راحت هستند، اما داستان پيانو كاملاً متفاوت است. مثلاً اگر مي‌خواهيد پيانو خود را به طبقه پايين منتقل كنيد، تماس گرفتن با يك فرد حرفه‌اي اولين كاري است كه بايد انجام دهيد. حمل پيانو كاري نيست كه شما خود به تنهايي بتوانيد آن را انجام دهيد.

دو نوع مهم پيانو ديواري و پيانوي رويال داريم. اگر بخواهيد پيانو رويال بزرگ و كوچك را جابجا كنيد، به شما پيشنهاد مي‌كنيم اين كار را به يك متخصص بسپاريد. پيانو رويال بسيار سنگين است و حمل آن به‌راحتي توسط عادي انجام نخواهد گرفت.

معمولاً براي حمل و نقل پيانو از ابزاري نظير تخته حمل پيانو استفاده مي‌شود. ابتدا پايه‌هاي پيانو جدا مي‌شود تا حركت دادن پيانو از درها و راهروها آسان‌تر انجام شود. سپس پيانو از پهلو روي تخته حمل پيانو قرار مي‌گيرد. تخته حمل حركت را روي سطوح آسان‌تر مي‌كند. هنگام رسيدن به پله، تخته حمل برداشته و به طور آرام و كنترل شده پيانو به سمت پايين حركت داده مي‌شود.


افرادي كه پيانو را جابجا مي‌كنند، ترجيح مي‌دهند به‌جاي اين‌كه پيانو را به طور عمودي و راست از پله‌ها ببرند، از ابزاري نظير جرثقيل يا قرقره استفاده كنند. زماني كه قرار است پيانو بيشتر از يك طبقه جابجا شود، حركت دادن پيانو از پله‌ها بسيار خطرناك است. امنيت فرد حمل‌كننده نيز به مخاطره خواهد افتاد، زيرا ممكن است پيانو ليز بخورد يا سنگين‌تر از وزن قابل تحمل براي افراد باشد.

گاهي يك سطح صاف و يا يك تخته چرخدار زير پايه‌هاي پيانو قرار داده مي‌شود تا حركت دادن آن ساده‌تر انجام شود. براي جا‌بجايي پيانو، چند نفر كه قدرت حمل آن را دارند، اطراف پيانو قرار مي‌گيرند و آن را بلند مي‌كنند. پيانو بايد به قدري از زمين جدا شود كه اطمينان حاصل شود هنگام حمل فشاري روي پايه‌ها وجود ندارد.

بسته به فاصله مورد نظر براي انتقال از روش‌هاي ديگري نيز استفاده مي‌شود. بسته‌بندي و محافظت از سرپوش صفحه كليد و بدنه و تمام سطوح و نيز پتوكشي، نواركشي و تسمه‌بندي در صورت نياز انجام خواهد شد.

برچسب ها حمل پيانو ,
بازدید : 1088
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همانطور كه مي دانيد فاكتور رسمي براي هر واحد تجاري كوچك و يا بازرگ بايد صادر گردد.

در فاكتور هاي رسمي چه اطلاعات و بند هايي قيد مي شود؟

در مطالب قبلي شما را با زمان مناسب براي صدور فاكتور رسمي آشنا كرديم. در ادامه همراه ما باشيد تا اطلاعات مهمي در خصوص اين نوع فاكتور ها به دست آوريد.

براي صدور فاكتور هاي رسمي مي توانيد چه عواملي را مورد بررسي قرار دهيد.

در اين مقاله مي خواهيم شما را با صدور فاكتور و نحوه صدور آن اشنا كنيم.

همانطور كه مي دانيد براي صدور اين نوع فاكتور ها لازم است تا برگه چاپ شده را مورد تاييد اداره امور دارايي قرار دهيد تا از اعتبار لازم برخوردار باشد.

شما بدون در دست داشتن تاييديه اداره امور دارايي نمي توانيد از فاكتور رسمي استفاده كنيد.

مهم ترين مشخصات فاكتور رسمي

در اين نوع فاكتور ها لازم است تا تمامي مشخصات فروشنده و خريدار قيد شود.

همچنين نوع چاپ حروف نيز از اهميت بالايي برخوردار است شماره سريال اين نوع برگه ها بايد قرمز رنگ و يا چاپ ملخي باشد.

برگه هاي اين نوع فاكتور ها معمولا دو و يا سه برگي هستند.

چه نوع اطلاعاتي بايد در فاكتور قيد شود؟

  • آدرس
  • كد پستي و تلفن
  • شماره شناسنامه
  • كد اقتصادي
  • گواهيي ارزش بر افزوده

اين نوع اطلاعات و مشخصات مربوط به افراد حقيقي مي شود.

در واقع مي توان گفت كه فاكتور هاي رسمي فاكتور هايي هستند كه طبق دستورات و قوانين اداره امور مالياتي تنظيم شوند.

چه نوع مشخصاتي مربوط به فاكتور هاي معتبر مي شود

فاكتور هايي با نام و نام خانوادگي به همراه آدرس و شماره ثبت شركت مورد نظر از جماه مهم ترين اطلاعاتي است كه بايد مورد بررسي قرار دهيد.

براي تهيه بهترين انواع فاكتور رسمي با مناسب ترين قيمت ها مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد.

برچسب ها فاكتور رسمي ,
بازدید : 767
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

براي داشتن سيل القايي با كيفيت و همچنين اطلاعاتي درباره ي اين محصول، مطلب زير را بخوانيد. همچنين مي توانيد براي آشنايي با دستگاه سيل القايي، به سايت مراجعه كرده و مطلب را مطالعه نماييد.

پنج ترفند سيل القايي:

نيروي گشتاوري!

نتايج اسناد

بهينه سازي مواد و تجهيزات

زمان فشار گرما

پنجره عامل

عملكرد سيل القايي:

پيشگيري از نشت

مشاهده ي دستكاري يا عدم دستكاري محصول

اعتماد مصرف كننده

هميشه تازه

مشخصه هاي حذف و برداشتن

قابل انعطاف:پوسته ي تميز

پوسته را تميز نگاه مي دارد. پوسته ي بالايي به راحتي و بدون هيچ كثيف كاري برداشته مي شود و قوطي و اطراف آن را پاك نگه مي دارد.

قابل انعطاف: نشانگر تمپر

لايه به راحتي برداشته مي شود اما قسمتي از آن روي دور دهانه ي قوطي باقي مي ماند كه نشان از باز شدن محصول است.

پيوست واقعي: سوراخ شونده (راحت باز مي شود)

سيل مي تواند به راحتي سوراخ، تكه تكه و يا با فشردن انگشت در آن بشكند. همچنين نشان مي دهد كه محصول باز شده است.

پيوست واقعي: مقاوم در برابر سوراخ شدن

فويل بايد بريده شود تا بتوان محصول را باز كرد، معمولا با كمك وسيله اي اين كار ممكن مي شود.

سيل را مي توان به دو دسته تقسيم كرد: تك قطعه اي و دو قطعه اي.

تك قطعه اي: سيل فويل تك قطعه اي

گرماي القايي براي نرم كردن پوسته ي سيل گرمايي

به قوطي يا ظرف چسبيده شده

يكي ديگر از سيل فويل تك قطعه اي، سيلي هست كه مواد تشكيل دهنده اش از مقوا و فوم تشكيل شده. همچنين مورق شده و از قالب بيرون آمده است. مقاوم براي لايه ي محافظ درب بطري است حتي اگر به سيل فشار وارد شود.

دومين سيل القايي، سيل دو قطعه اي است كه يك سيل كيپ شده و سيل ثانويه ي اختياري دارد.

برچسب ها ستگاه سيل القايي ,
بازدید : 1067
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همانطور كه مي دانيد شيرآلات صنعتي برنزي از جمله مهم ترين شيرآلاتي است كه در صنعت بسيار كاربردي مي باشد.

در مقالات قبلي شما را با نكاتي مهم در خصوص ريخته گري قطعات چدني آشنا كرديم. در ادامه همراه ما باشيد تا اطلاعات بيشتري در مورد انواع شيرآلات صنعتي به دست آوريد.

تشخيص برنز و برنج ممكن است گاهي دشوار به نظر برسد. ظاهر آن ها شبيه بهم است، نام مشابهي دارند همچنين ممكن است برخي كاربرد هاي يكساني نيز داشته باشند.

البته لازم به ذكر است كه اين دو تفاوت هاي بسيار زيادي باهم دارند كه البته همه از آن با خبر نيستند.

ما در اينجا مي خواهيم برخي تفاوت هاي برنج و برنز را برايتان مشخص كنيد

تفاوت شيرآلات صنعتي برنزي با شيرآلات برنج

برنز چيست؟

برنز يكي از آلياژ هاي اصلي آهن است. با استفاده از مس و قلع مي توان استحكام و همچنين شكل پذيري را در اين فلزات به دست آورد. تغيير شكل برنز خيلي زياد نيست. سطح خارجي برنز بسيار سخت و محكم است. لازم به ذكر است كه برنز فوايد و كاربرد هاي بسيار فوق العاده ايي دارند بنابراين براي ساخت شيرآلات صنعتي برنزي بسيار مناسب است. از اين رو مي توان گفت كه اين نوع شيراۀات در برابر خراش و شكستگي بسيار مقاوم اند.

همچنين خورده و زنگ زده نمي شوند. علاوه بر اين ها هزينه بسيار اندكي دارند.

برخي شيرآلات مانند، شيراطمينان، شير فلكه و … از برنز تهيه مي شوند.

همچنين با اسفاده از اين نوعذ شيرآلات خيالتان از بابت نشتي شير راحت باشد.

بازدید : 1299
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در اين مقاله تاريخچه دستگاه بستني را باهم بررسي ميكنيم.

اين روزها بستني هاي زياد و متنوعي توسط دستگاه هاي بستني توليد و ساخته مي شود و تقريبا در مقابل هر يك از مغازه هاي بستني فروشي يك دستگاه بستني قرار دارد كه بي شك اين نوع از بستني ها طرفداران خاص خود را دارند.

بستني به احتمال زياد نوع تحول يافته ي نوشيدني هاي يخي در گذشته است كه احتمالا در ابتدا در چين باستان رواج يافته و به ديگر مناطق جهان نفوذ كرده است.

در سال 1843 اولين دستگاه بستني با عنوان فريزر چرخي دستي اختراع و به ثبت رسيد. اين اختراع شروعي بر توليد انواع ديگري از دستگاه هاي بستني بود كه در نهايت باعث شد تا اولين واحد صنعتي توليد بستني در دهه 50 ميلادي شروع به فعاليت كند. در اواخر دهه ي 90 اختراع دستگاه هموژنيزه تحولي را در روند توليد دستگاه بستني و در نهايت بستني به وجود آورد

دستگاه بستني قيفي:

اختراع اولين دستگاه هاي سردكننده ايستاده باعث شد تا بتوان بستني را در قالب هاي جداگانه اي سرد و فريز كرد و فردي ايتاليايي به نام ايتالو را بفكر واداشت تا قالب هاي مخصوص خود (كه همان نان هاي قيفي است) را ارائه دهد.

برچسب ها دستگاه بستني ,

تعداد صفحات : 7

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 3099
  • بازدید سال : 3310
  • بازدید کلی : 1913260
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه